לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 052-2129129
חזור

רשימת תקלות הכי נפוצות ואבחון ראשוני:

 

1.מכשיר נרטב \ נפל למים \ ניזוק מלחות מה עושים?

תחילה לפרק \ לנתק סוללה ו/או  מקור חשמל מהמכשיר אין לנסות להפעיל את המכשיר אחר רטיבות כל שהיא.

יש להגיע במהירות למעבדה, כאשר מגיעים מיד עם התהוות הנזק 99% שלא יגרם נזק למכשיר אם לא מנסים להפעיל אותו אחרי הרטיבות. עליכם לדעת כי שיקום נזק מים דורש מיומנות מקצועית גבוהה אחרת למכשיר יגרם נזק בלתי הפיך וכל המידע במכשיר ילך לאבדון

 

2.נשבר מסך מה עושים?

אין לחשוש ממקרה של שבר מסך, זה לא מזיק לפנים המכשיר למעט מצב שבו מכשיר קיבל מכה חזקה או ריסוק או נדרס או נמעך, במצבים כאלה יש סיכוי שרכיבים פנמיים ניזוקו יש חשש להמשך תקינות המכשיר,במצב רגיל מסך נשבר לנתונים אין סכנה.

 

3.אני מתקשר ולא שומעים אותי?

בעיה מפורסמת וידועה תקלה פשוטה יחסית בכל מכשיר יש רכיב שנקרא מיקרופון אם לא שומעים אתכם צריך להגיע למעבדה להחלפת הרכיב תיקון לא מסובך ולא יקר.

 

4.עדכוני תוכנה \ שדרוג תוכנה \ החלפת תוכנה?

 תחילה חייבים לעשות גיבויי לכל הנתונים אחרת כל המיידע ימחק מזיכרון המכשיר כעיקרון אסור להכניס תוכנה לא מקורית למכשיר מומלץ לעשות תוכנה מקורית ומקצועית רק במעבדה כך תשמרו על "המוח" של המכשיר תקין, זכרו תוכנה לא תקינה יכולה לפגוע "במוח" של המכשיר לצמיתות.

 

5.המכשיר לא נדלק?

לא לנסות להדליק בכוח לא לנסות להכניס את המטען, להזיז לדחוף כי זה לא עוזר יש הרבה סיבות שיכולות להיות: סוללה לא תקינה, שקע טעינה לא תקין, רכיב טעינה ועוד...

חייבים להגיע למעבדה לאבחון ותיקון לעיתים זה פשוט ולעיתים מסובך בכל מקרה דורש בצורה מקצועית.

 

6.אני לא שומע?

תקלה נפוצה וידועה לא צריך לדאוג ברוב המקרים מחליפים את החלק שנקרא:"שמע אוזן" תיקון לא יקר ולא מסובך, לעיתים יש תקלה מורכבת יותר והיא נקראת "רכיב אודיו" וזה כבר מסובך ויקר יותר, עד למצב שלעתים לא ניתן לתקן כלל.

חובה להגיע למעבדה מקצועית לאבחון נכון ומקצועי .

 

7.מסך המגע לא עובד (טאצ') מה עושים?

תקלה שיכולה להיות די פשוטה וזה במקרה שצריך להחליף את הטאצ' בלבד,וזאת כתוצאה ממכה למכשיר או לחץ לא סביר על מסך המכשיר במידה וזה אם לא מסתדר השלב הבא הוא לעשות תוכנה חדשה במקרים מורכבים יותר צריך לעשות רכיב טאצ' וזה כבר מורכב מאוד.

 

8.האינטרנט לא עובד, לא מתחבר מה עושים?

תקלה שיכולה להיות די פשוטה ע"י קבלת הגדרות רשת מהמפעיל הסלולרי (סלקום, אורנג', גולן וכו...)ההגדרות יפתרו את הבעיה אם לא מסתדר יתכן שצריך לעשות עדכון תוכנה או להגיע לקבל עזרה בהגדרות בצורה מקצועית.

 

9.לא מצליח להטעין את המכשיר מה עושים?

תחילה יש לבדוק את הסוללה האם היא נפוחה יש להחליף מטען אחר ולראות אם יש שינוי ואם אין תגובה לא לנסות לדחוף את המטען בכוח כי זה לא יעזור יש להגיע לבדיקה מקצועית לאבחון ולתיקון הבעיה.

 

10.אין קליטה אי אפשר להוציא שיחה ולא לקבל שיחה מה עושים?

תחילה יש לבדוק את הסים ברוב המקרים הסים התקלקל וצריך להחליפו אם למרות זאת לא הסתדר ,יש להגיע לבדיקה מקצועית במעבדה כי יתכן מאוד שזוהי בעיה של רכיב ב"לוח האם" או אנטנה שזזה ממקומה או "בית סים" שהתקלקל וזה דורש בדיקה מקצועית .

 

ישנם עוד הרבה תקלות מתקלות שונות חלקן פשוטות וחלקן מורכבות הכי חשוב זה האבחון הנכון ולאחר מכן להגיע להחלטה נכונה מה הדרך הנכונה לתקן וכמובן במחיר הזול ביותר. ולאורך זמן.

יש לזכור שרק בשימוש של חלקים מקוריים תוכל להגיע למקסימום התועלת מהתיקון.

בניית אתרים