יש לכם את אותו כרטיס אשראי כבר לא מעט זמן? אתם חושבים להוסיף עוד כרטיס ותוהים באיזו אפשרות לבחור? כמובן שאפשר להבין לליבכם. יש אפשרויות שונות בתחום הזה שכן היום יש הרבה מאוד חברות שמציעות כרטיסים מגוונים. לכן, בין אם אתם חושבים על ויזה ובין אם תעדיפו כרטיס אשראי מסוג אחר, חשוב מאוד לבדוק מה יתאים לדרישות שלכם. הניסיון בשטח מראה שאנשים רבים, כשהם בוחרים בויזה, או בכרטיסים אחרים, אינם נוטים להחליף את הכרטיס תוך זמן קצר. לכן, אם אתם קונים היום כרטיס שיוכל לשמש אתכם לאורך שנים, כמובן שכדאי יהיה לבדוק מה באמת הוא מציע לכם. 

ויזה עם כמה שיותר הטבות 

כתוצאה מכך שאנחנו חיים בעידן מאוד תחרותי, זה ברור שכל מי שרוצה להציע לכם ויזה או כרטיסי אשראי אחרים, ינסה להציע לכם גם הטבות שונות. עם זאת, חשוב להבין שיש הבדל בין ההטבות השונות. לכן יש טעם לברר: האם הויזה שבה אתם בוחרים תיתן לכם, למשל, הנחות? או אולי מבצעים מיוחדים? האם יש אפשרות לצבור נקודות בויזה שלכם ואז להשתמש בהן למשהו ספציפי שאתם אוהבים? בסופו של דבר, אתם הרי מתכוונים להשתמש בכרטיס ולקנות בו לא מעט שירותים ומוצרים. לכן, אם יש חברה שיכולה להציע לכם הטבות על כל הקניות שלכם, מובן שזה עדיף על פני אפשרויות אחרות. עוד דבר שכדאי לעשות לפני שאתם בוחרים את כרטיס האשראי החדש שלכם, זה לראות מה אחרים אומרים. האם אנשים אחרים שעשו את אותו ויזה שמעניינת גם אתכם באמת ממליצים על הכרטיס? את כל הפרטים האלה תוכלו בימינו לברר ישירות באינטרנט. לכן, אם כל המידע מחכה לכם במרחק נגיעה, למה להתעלם ממנו? חוות דעת כאלה הינן מאוד אמינות ובעזרתן תוכלו לבחור את הכרטיס הנכון ביותר עבורכם. 

כרטיס לשימוש עסקי  

לבסוף, אם יש לכם דילמה בין כמה כרטיסים שונים ואתם מחפשים כרטיס עסקי, כדאי יהיה לבדוק גם את הנקודה הזאת. ברור המקרים היקף העסקאות שמבצעים עסקים שונים הינו הרבה יותר גדול לעומת העסקאות שמבצע אדם פרטי. לכן גם ההטבות צריכות להיות אחרות וכדאיות יותר. אם המטרה היא לבחור כרטיס אשראי שיוכל לשמש את העסק שלכם, הרי שכדאי יהיה לברר גם את הנקודה הזאת. מעבר לכל הפרטים שכבר הוזכרו, יש עוד משהו שאתם חייבים להיות מודעים לו: ברוב המקרים יהיה עליכם לשלם כסף עבור אחזקת הכרטיס. משמעות הדברים היא שחשוב מאוד לברר גם כמה זה יעלה לכם בכל חודש. יש הבדל בין המחירים שחברות שונות גובות, ואין שום סיבה אמיתית לשלם כרטיס האשראי החדש שלכם מחירים יותר מידי גבוהים. נסו לברר את כל הפרטים הללו עוד היום ולבחור כרטיס שיתאים בדיוק לשימוש שאתם עומדים לעשות בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *