כרטיס סים אלקטרוני הידוע גם בתור e-sim, הוא עצם כרטיס אלקטרוני אשר מוטמע במכשירים המתקדמים אשר תומכים בו בעת הייצור ובכך בעצם חוסכים את השימוש בכרטיס הסים הפיזי הישן והמוכר. למעשה, מדובר בטכנולוגיה אשר נמצאת איתנו כבר זמן ממושך, אם כי בעקבות הכרזת ענקית הטכנולוגיה "אפל" על דגם אייפון חדש שתומך אך ורק בe-sim  (כרגע רק במכשירים אמריקאים) העניין סביב הסים האלקטרוני עולה. בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת אודות הטכנולוגיה שהופכת את כרטיס הסים המסורתי ללא נחוץ.

לאיזה מכשירים כרטיס e-sim מסוג זה מתאים בכלל?

כרטיס e-sim לחו"ל הוא כרטיס מומלץ לכל דבר ועניין עבור אלו שמעוניינים באפשרות נוחה ואמינה יותר על פני כרטיס הסים הישן המסורתי, זאת בעוד כי ראוי לציין כי רק מכשירים נבחרים ומתקדמים תומכים באפשרות זו מאחר ותמיכה בe-sim אמורה להיות מוטמעת עוד בשלבי ייצור המכשיר. על כן, במידה ואתם מעוניינים ליהנות מהיתרונות הנפלאים של טכנולוגיית הסים האלקטרוני אך אינכם בטוחים כי המכשיר הסלולרי שלכם כלל תומך בה, מומלץ מאוד לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת אודות המכשירים הנתמכים. כמו כן, על מנת לקבל תוצאות מדויקות ויעילות יותר בעת בה אתם עורכים את החיפוש המדובר, מומלץ מאוד לחפש אחר הצירוף esim למכשירים מתקדמים – כל הפרטים.

יתרונות של כרטיס e-sim

אין ספק כי השימוש בסים אלקטרוני עבור המכשיר הסלולרי שלכם נחשב לאפשרות מעולה לכל דבר ועניין במידה והמכשיר שלכם תומך בה וזאת משלל סיבות:

דגשים חשובים למציאת הספק הנכון

בעוד כי טכנולוגיית הסים האלקטרוני נחשבת למומלצת בשל יתרונותיה הרבים, חשוב מאוד לקחת בחשבון שאיכות השירות שתקבלו אינו תלוי רק בכרטיס הסים, אלא גם בספק האינטרנט שלכם ועל כן, מוטב שתבחרו נכון. על מנת לבצע את הבחירה הנכונה כאשר מדובר על ספקי סלולר, מומלץ מאוד לערוך חיפוש קצר ברחבי האינטרנט מאחר ובעת עריכת חיפוש שכזה תוכלו לערוך סקר שוק מקיף שבו תבחנו את כל האפשרויות אשר עומדות לרשותכם. כאשר אתם מחפשים אחר האופציה הטובה ביותר, מומלץ מאוד להשוות בין חברות הסלולר השונות באמצעות מדדים כמו מידת שביעות רצון של הלקוח, אטרקטיביות של המחיר אשר מוצע ועוד. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לחברה אמינה לרכוש ממנה שירות e-sim עבור המכשיר הסלולרי שלכם היא חברת e-go אשר מציעה שירות נהדר ומקצועי ללקוחותיה מזה שנים ועל כן, מומלץ מאוד ליצור קשר עם חברה זו כאשר אתם מחפשים אחר מקום מומלץ לרכוש בו e-sim עבור המכשיר שלכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *