5 יתרונות לשימוש במערכת הזדהות לעסק שלך

כבעלי עסק, אתם לא רוצים לחשוב מה יקרה אם עובד יקבל גישה למידע שאינו מיועד לו, אינכם רוצים להתעורר יום אחד ולגלות שעובד ממורמר מחליט לעשות שימוש לרעה במידע עסקי רגיש, ואתם בטח לא רוצים לקבל הודעת כופר שמעמידה את המוניטין העסקי ואת המאזן הכספי בסכנה משמעותית. מכאן שממש כפי שדואגים לסנן עובדים וממש כפי שלא נותנים לכל אדם אקראי את המפתחות של המשרדים, כך חשוב להקפיד על איכות ההזדהות.

  1. ממזערים מתקפת סייבר

מערכת הזדהות מתקדמת עבור ארגונים וחברות היא כזו שמהווה שומר סף מתוחכם ויעיל, ידידותי וכלכלי. מדובר במערכת הזדהות שממזערת בצורה ניכרת סיכוי שתיפלו קורבן למתקפת פישיינג, וזאת בשל סיבה אחת פשוטה – הוצאת הסיסמה מהמשוואה.

מחקרים רבים מעידים על כך שלו יותר עסקים היו מזדהים ללא שימוש בסיסמה, 90% מסך התקפות הפישיינג היו מתבטלות. הגיע הזמן להבין ששימוש בסיסמה נשמע כמו אלמנט הגנה מתקדם ואיכותי, אך בפועל הוא מהווה הזמנה פתוחה לבצע התקפה.

  1. התאמהמלאהלתרחישהפעילותהעסקית

כיום ניתן למצוא מערכת הזדהות שמסייעת להתאים גישה לכל בעל תפקיד, לכל סוג לקוח, לכל קטגוריית ספקים, ואף לכל סטטוס של שותף עסקי. בין היתר לוקחים בחשבון שורה של איומים רלוונטיים, את אופי ההתנהלות העסקית ושורה של מאפיינים אישיים. משמע לא מדובר ב"מוצר מדף", אלא בכלי הגנה ורסטילי שניתן להתאים באופן מרבי לשורה של דגשים, העדפות וצרכים.

מה מעבר? מערכת הזדהות חזקה מבית אוקטה מאפשרת לייצר אינטגרציה חזקה עם אינספור אפליקציות רצויות, ואף ראוי לציין שהגמישות באה לידי ביטוי מבחינת הצורך להגדיר מחדש בכל רגע נתון מורשי גישה.

  1. שומריםעלפעילותידידותיתושוטפת

ראוי לעצור להסביר מה עומד מאחורי SSO, מערכת הזדהות אחודה. ובכן הרעיון הוא להיעזר בהזדהות חד פעמית על מנת לקבל גישה לסך המכשירים והיישומים הרלוונטיים באופן חלק. מבלי לעצור את שטף העבודה ומבלי להטריח את צוות התמיכה, כך שכולם יוצאים מורווחים. יותר אין צורך להימנע מלהיכנס למערכת מסוימת (רק כי צופים כיצד נתקעים בשלב ההזדהות), ואילו הצוות הטכני מנצל את זמנו לטובת קידום משימות חשובות (אינו עסוק בלאפס סיסמאות).

  1. מעלים את רף ההגנה

לצד העובדה שמערכת הזדהות חזקה נתמכת באימות רב שלבי מתקדם (כולל זיהוי ביומטרי), אוקטה מציעה מערכת הזדהות שנחשבת אחודה. מזדהים רק פעם אחת, ומרגע זה מנהלים את יום העבודה באופן שוטף, מהיר וחופשי, כאשר אין זה משנה אם עובדים מהמחשב המשרדי או מהנייד. כמו כן, המערכת מאתרת בזמן אמת מגוון התראות, ובזמן ששולחת התראה, מגיבה באופן אוטומטי.

  1. חותכים בעלויות

כיום תחום הגנת הסייבר מתקדם לעבר מערכות הזדהות חכמות, כך שרק נותר להפיק מכך שלל יתרונות, כולל חיסכון כספי. כאן נסביר שמעבר לניצול זמן חכם והורדת איומי סייבר מהמשוואה, מאפשרים לנהל מידע רב ביתר קלות ובחצי הזמן, וזאת בשל העובדה הבאה: מדובר במערכת שמאפשרת לנתב מידע רב באופן ממוקד, נגיש ונשלט.

נעים קדימה

אז אם מחפשים להתייעל, לחסוך, להרשים את הלקוחות, להקל על העובדים, ולהימנע ממתקפת פישיינג, הגיע הזמן להתקדם למערכת הזדהות חזקה. פשוט ויעיל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *