הטלפון הנייד שלנו הוא חלק אינטגרלי מהחיים של כל אחד מאיתנו. אנחנו משתמשים בטלפון כל הזמן ונעזרים בו אם לצרכי עבודה או לפנאי ושעשוע. לכן, מתוך הנחה כי הטלפון שלכם הוא כלי בו אתם נעזרים באופן קבוע וללא הפסקה, חשוב לבחור בחבלת השירות הטובה והמשתלמת ביותר. אנחנו כמובן לא יכולים להגיד לכם כאן כמה תשלמו בדיוק עבור כל שירות ושירות. אבל אנחנו כן יכולים לערוך סקירה קצרה של המסלולים המובילים בחברות הסלולר המוכרות. אנחנו נעניק לכם מידע נוסף אשר יאפשר לכם לקבל החלטות נבונות ולחסוך לא מעט כסף בכל חודש. רוצים לשמוע עוד? בואו נתחיל עכשיו.

כמה מילים על האופן בו מתנהלות חברות הסלולאר

מדינת ישראל היא אמנם מדינה קטנה יחסית, אבל בתחומה, אפשר למצוא משהו כמו עשרים ואחת חברות הפועלות בשוק הסלולר: 

סלקום, פלאפון, פרטנר, גולן טלקום, הוט מובייל , we4G, Next Mobile, רמי לוי תקשורת, 019 מובייל, הום סלולר, 012 מובייל, וואלה מובייל, היי מובייל, Pmobile, קרביץ מובייל, סאוא, ג'יני ועוד. 

למרות שכל החברות הללו מציעות חבילות שירות במחירים משתנים, לא כולן מחזיקות בתשתיות. כלומר, רק לחברות המובילות במשק, סלקום, פלאפון ופרטנר יש את האמצעים לספק לנו שירות מקצועי, תוך פריסה של רשת אנטנות וכדומה. מכאן שמרבית חברות הסלולר למעשה משתמשות בתשתיות של החברות הקיימות ודרכן הן נותנות לכם, הלקוחות, את השירות הלכה למעשה. בדרך כלל החברות הקטנות יותר יציעו אמנם מחירים משתלמים עבור מגוון שירותים, אבל בנושאים ספציפיים. כלומר, אם אתם משתמשים בטלפון לצרכי עבודה למשל ואתם מעוניינים ליהנות מחבילת גלישה מתקדמת וכן הלאה, ההמלצה בדרך כלל תהיה לפנות לחברה גדולה ומבוססת, אשר יכולה להציע לכם מגוון רחב של שירותים באופן יחסי. אם אתם מחפשים מענה עבור הטלפונים של הילדים לדוגמא או אם אתם באופן אישי רוצים לחסוך, יכול מאוד שתוכלו למצוא חבילות משתלמות יחסית גם בחברות קטנות יותר. 

אילו נתונים יש לקחת בחשבון כדי לקבל החלטה

כאשר אתם מקבלים החלטה בנוגע לחברת הסלולר שלכם, אנחנו רוצים להציע לכם כמה נקודות דרכן תוכלו לבחון כל הצעה:

  1. אתם צריכים לדעת כמה אתם משלמים בדיוק: אתם יודעים ממש כמונו כי ישראלים רבים לא באמת יודעים כמה הם משלמים עבור חבילת הגלישה שלהם ומה היא בדיוק כוללת. אולי מגיעים לכם שירותים אותם עדיין לא יצא לכם להכיר? אולי אתם למעשה משלמים על משהו שאתם בכלל לא מעוניינים לשלם עליו? ככל שהנושאים הללו יהיו ברורים יותר עבורכם, כך תהיו בטוחים בכל הקשור לנקודה ממנה אתם מתחילים את הבירור שלנו. 
  2. בררו כמה תשלמו על כל דקת שיחה: בסוף, אנחנו עדיין משתמשים בטלפון בשביל המטרה עבורה הוא הומצא עבורינו לכתחילה, כדי לדבר עם אנשים אחרים בארץ וברחבי העולם. כדאי לבדוק כמה כל שיחה תעלה לכם. כמובן, בררו באותה הזדמנות כמה תשלמו על כל SMS. 
  3. מחפשים אינטרנט מהיר לצרכי עבודה? בררו כמה הוא עולה:  אם אתם משתמשים בטלפון כדי להעלות סרטונים לרשתות החברתיות או כדי לשחק במשחקי מחשב, אתם כמובן מחפשים ליהנות ממהירות גלישה גבוהה יחסית. כדאי לבדוק כי החברה בה בחרתם אכן תומכת בצורך הזה ואם כן, באיזה מחיר. 

אם אתם כבר חותמים על עסקה, הוציאו ממנה את הטוב ביותר 

כאשר אתם בוחרים בחברת סלולר כזו או אחרת, קודם כל בררו חברות סלולר מבצעים. התחרות בשוק גדולה וכל חברה רוצה למשוך אליה לקוחות. תמיד טוב לראות האם יש לחברה עוד מה להציע. בנוסף, במסגרת חברות סלולר מבצעים אתם עלולים לגלות כי החברה מציעה שירותים נוספים על בסיס המוצר הקיים, כאלו אשר ישפרו את איכות החיים שלכם ברבדים נוספים. אל תשכחו לברר את הנושא הזה כדי לחסוך וכדי ליהנות מכל מה שיש לעידן הדיגיטלי להציע עבורכם. 

נכתב באדיבות אתר https://www.kamaze.co.il/

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *